نسپرسو

نمایندگی فروش محصولات نسپرسو

نسپرسو

نمایندگی فروش محصولات نسپرسو

Lattissima Pro سرعت و کیفیت


در دنیای امروز ما که همه چیز با سرعت همراه است صرف زمان برای تهییه قهوه به روش های سنتی امکان پذیر نیست. برای حل این مشکل به وسایله ای نیاز داریم تا علاوه بر کیفیت، سرعت کافی در تهیه قهوه داشته باشد. در اینجا ما به شما وسیله ای از سری محصولات نسپرسو آلمان را معرفی میکنیم که علاوه بر کار کرد تمام اتوماتیک قابلیت شستشوی خودکار را هم دارد. 

 

با دستگاه کاملا اتوماتیک و ایتالیایی Lattissima Pro! میتوانید در عرض چند ثانیه قهوه ای با کیفیت درجه یک تهیه و نوش جان کنید. این دستگاه دارای صفحه نمایش لمسی است که طیف وسیعی از تنظیمات جهت تهیه و کنترل طعم و عطر اسپرسو را به شما ارائه میدهد.

 

پاکسازی بی دردسر
سیستم پاکسازی خودکار دستگاه به همراه مخزن شیر قابل جدا شدن با قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی، اسپرسوساز شما را همواره در بالاترین سطح کارایی نگه می دارد. مخزن نگهدارنده کپسول دستگاه، بیرون ریختن کپسول های استفاده شده را بسیار ساده و راحت کرده است.

 


عملکرد خودکار فقط با یک اشاره انگشت
صفحه نمایشگر لمسی دستگاه تنها با یک اشاره، اسپرسوی مورد علاقه ی شما از انواع ریسترتو، اسپرسو، لانگو، کاپوچینو و لاته ماکیاتو را آماده می کند.

 

مقدار کاملا دقیق شیر
با استفاده از فوم شیر تولید شده توسط کف شیر ساز Lattissima Pro، اسپرسوی خوش نقش و کف شیری غلیظ و طولانی مدت آماده کنید. جهت جلوگیری از حدر رفتن شیر می توانید به راحتی مخزن را از دستگاه جدا کرده و در یخچال نگهداری کنید.

اسپرسوساز پیشرفته دلونگی با برخورداری از طیف وسیعی از امکانات جهت آماده سازی یک شات اسپرسوی واقعی، انتخابی ایده آل برای افرادی به شمار می رود که می خواهند به سادگی هرچه تمام تر قهوه ی مورد علاقه ی خود را با کیفیت درجه یک در خانه، اداره یا کافی شاپ آماده و نوش جان کنند. فروشگاه اینترنتی سندباد، با تضمین کیفیت و اصالت این محصول، خرید آن را برای هر دوستدار قهوه پیشنهاد می کند.

 




برای خرید کلیک کنید >>>> نسپرسو 

 

لینک شبکه های اجتماعی فروشگاه لوازم خانگی سندباد:
آپارات،یوتیوب،گوگل پلاس،اینستاگرام،تویتر،لینکدین،فیس بوک.

 

 

کپسول های جادویی

در جهان شیوه های متنوعی برای تهیه قهوه وجود دارد. اما سبک زندگی امروز شیوه ای سریع و با کیفیت میطلبد؛ شرکت های تولید قهوه در سراسر جهان دست به ابداعات جدیدی زنده اند، از جمله شرکت نسپرسو که با تولید کپسول های جادو یی خود راحتی و طعم بی نظیری را برای متقاضیان به ارمقان آورده است. در اینجا ما به معرفی این سری از محصولات شرکت نسپرسو میپردازیم. 

 کپسول قهوه محفظه‌ی سرو تکی قهوه است که برای تهیه یک فنجان قهوه بدون نیاز به اندازه گیری و تمپ و… استفاده می‌شود. محتویات داخل این کپسول‌ها ، پودر قهوه تازه رست و آسیاب شده است. این کپسول‌ها دارای رایحه فراوان و کیفیت مناسب درزمان تهیه هستند . تا زمانی که بدنه کپسول هیچ آسیبی ندیده باشد رایحه و تازگی قهوه حفظ می‌شود و این به خاطر ساختار منحصر به فرد کپسول‌ها است. ساختار منحصر به فرد کپسول‌ها از تکنولوژی بالایی برخوردارند در حالی که جنس آنها تماما پلاستیک است. به دلیل جنس و تکنولوژی بالای این ساختار در برابر هوا کاملا عایق می‌باشند.


                     


ساختار کپسول نسپرسو

ساختار کپسول نسپرسو جنسی کاملا پلاستیکی دارد. در بالای این کپسل غشایی پلاستیکی و بسیار محکم قرار دارد. در زیر آن لایه‌ای پلاستیکی و مشبکی قرار گرفته است که روزنه‌های نسبتا درشتی برای گذر آب دارد. در زیر این لایه مشبک، ترکیب پودر قهوه است. بعد از پودر قهوه، لایه‌ی مشبک دیگری با روزنه‌های بسیار ریز وجود دارد که قهوه پس از ترکیب با آب از این روزنه‌ها عبور کرده و به فنجان وارد می‌شود در نهایت همه‌ی اینها درون یک محفظه‌ای بسیار محکم و فوق عایق قرار گرفته‌اند که از 8 لایه مختلف نشکیل شده است. همه این عوامل دست به دست یکدیگر می‌دهند و کیفیت و تازگی قهوه را به خوبی حفظ میکنند. کپسول قهوه به منظور سهولت در تهیه قهوه مصرفی و جلوگیری از ریخت و پاش‌های اضافه صورت می‌پذیرد اما برخی به دلیل کیفیت قهوه داخل آنها از این محفظه‌های جادویی استفاده می‌کنند. 

فروشگاه اینترنتی سند باد با در نظر گرفتن رفاه بیشتر شما دوستان عزیز مجموعه متنوعی از این محصول را در اختیار شما عزیزان قرار داده است. 




  برای خرید کلیک کنید >>>> نسپرسو 

 


لینک شبکه های اجتماعی فروشگاه لوازم خانگی سندباد:

 

اسپرسو ساز نسپرسو مائستریا Nespresso Maestria

از نوشیدنی های مورد علاقه اقلب مردم است که انواع مختلفی دارد. اسپرسو یکی از انواع قهوه است که تهیه آن روش خاصی دارد. شاید به دلیل قیمت بالای این نوشیدنی کمتر به سراغ آن رفته باشیم، اما شرکت نسپرسو المان با طیف گسترده ای از محصولات خود این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا یک قهوه با طعم بینظیر را در منزل و محیط کار تهیه کنند.
مدل های کم نظیر اسپروساز های نسپرسو با کارایی ها و امکانات متعدد و هزینه مناسب آرامش و راحتی تهیه قهوه را به شما عرضه میدارد.  






ما در اینجا به معرفی یکی از انواع خانگی قهوه میپردازیم؛ اسپرسو ساز نسپرسو "مائستریا" ( Nespresso Maestria ) که علاوه بر امکانات منحصر به فرد از ظاهری زیبا برخوردار است. 
 
 فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی و آشپزخانه سندباد با گردآوری مجموعه ای عظیم از محصولات لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه و امکان خرید آنلاین این محصولات، رفاه حال شما دوستان عزیز را در نظر گرفته و برندهای معتبر دنیا را با قیمتی استثنایی در اختیار شما قرار داده است.
 
 نسپرسو Nespresso برندی سوئیسی است که در زمینه ی تولید و ساخت دستگاه های اسپرسوساز و قهوه ساز و ... فعالیت وسیعی در سطح جهان انجام می دهد. محصولات این برند دارای طراحی بسیار زیبا و کیفیت ممتاز هستند که در طی سالهای اخیر بیش از پیش اعتبار خود را به نمایش گذاشته اند. هم اکنون در بسیاری از خانه ها و کافی شاپ ها در سطح جهان برای تهیه قهوه و اسپرسو از محصولات برند نسپرسو استفاده می کنند.
 اسپرسوساز نسپرسو مدل مائستریا امکان دم کردن انواع قهوه را در خانه و محل کار فراهم می نماید.این مدل دارای لوله مخصوص بخار برای تولید کف شیر است و می توانید انواع نوشیدنی های ترکیبی مانند کاپوچینو،لاته و ماکیاتو را با بالاترین کیفیت تهیه نمایید.این دستگاه قابلیت تنظیم دستی میزان قهوه وآب را دارد.توان مصرفی دستگاه 2300 وات می باشد و دستگاه 25 ثانیه پس از روشن شدن، آماده به کار است.روکش بیرونی دستگاه آلومینیومی ضد زنگ است و دارای عایق حرارتی بیرونی می باشد.دستگاه پس از 9 دقیقه بدون استفاده ماندن بصورت خودکار خاموش می شود.ظرفیت مخزن آب 1.4 لیتر است و قابلیت جداسازی دارد.قدرت فشار پمپ 19 بار است.ظرفیت جعبه نگهداری کپسول های استفاده شده 14 عدد کپسول می باشد.از دیگر ویژگی های محصول می توان به لوله بخار زن،سبد چکه گیر وهشدار برای جرم گیری مخزن اشاره نمود.
 




برای خرید کلیک کنید >>>> نسپرسو 

 


لینک شبکه های اجتماعی فروشگاه لوازم خانگی سندباد:
آپارات،یوتیوب،گوگل پلاس،اینستاگرام،تویتر،لینکدین،فیس بوک.

 

اسپرسو ساز نسپرسو مدل Krups Prodigio XN410T

نسپرسو Nespresso برندی سوئیسی است که در زمینه ی تولید و ساخت دستگاه های اسپرسوساز و قهوه ساز و ... فعالیت وسیعی در سطح جهان انجام می دهد. محصولات این برند دارای طراحی بسیار زیبا و کیفیت ممتاز هستند که در طی سالهای اخیر بیش از پیش اعتبار خود را به نمایش گذاشته اند. هم اکنون در بسیاری از خانه ها و کافی شاپ ها در سطح جهان برای تهیه قهوه و اسپرسو از محصولات برند نسپرسو استفاده می کنند. قهوه نوشیدنی پرطرفدار در سطح جهان است و افراد بسیاری بر این اعتقاد هستند که اگر روز خود را با یک قهوه ی داغ و خوش طعم آغاز کنند روز پر انرژی را در پیش خواهند داشت. امروزه که افراد زیادی به نوشیدن قهوه گرایش پیدا کرده اند، خرید یک دستگاه قهوه ساز یا اسپرسوساز برای سهولت تهیه یک قهوه ی خوش طعم در آشپزخانه و کافی شاپ ها ضروری به نظر می رسد.


اسپرسوساز نسپرسو کروپس مدل  PRODIGIO  جدیدترین محصول نسپرسو است که دارای طراحی منحصر بفرد می باشد. این دستگاه قابلیت اتصال اتوماتیک از طریق بلوتوث به تلفن همراه با برنامه مخصوص نسپرسو را دارد و شما را قادر می سازد اطلاعاتی نظیر بررسی موجودی قهوه، تعداد قهوه استفاده شده، پیام های مربوط به استفاده دستگاه و ... را در تلفن همراه خود داشته باشید و همچنین می توانید از این طریق به تهیه قهوه بپردازید.از ویژگی های دیگر محصول می توان به  تشخیص خالی بودن مخزن آب، گرم شدن سریع، اعلام نیاز به رسوب زدایی، تخلیه اتوماتیک کپسول ها اشاره نمود. ظرفیت نگهداری کپسول های استفاده شده تا 19 عدد می باشد.

برای خرید محصول کلیک کنید>>>نسپرسو

لینک شبکه های اجتماعی فروشگاه لوازم خانگی سندباد:
آپارات،یوتیوب،گوگل پلاس،اینستاگرام،تویتر،لینکدین،فیس بوک.