نسپرسو

نمایندگی فروش محصولات نسپرسو

نسپرسو

نمایندگی فروش محصولات نسپرسو

Lattissima Pro سرعت و کیفیت


در دنیای امروز ما که همه چیز با سرعت همراه است صرف زمان برای تهییه قهوه به روش های سنتی امکان پذیر نیست. برای حل این مشکل به وسایله ای نیاز داریم تا علاوه بر کیفیت، سرعت کافی در تهیه قهوه داشته باشد. در اینجا ما به شما وسیله ای از سری محصولات نسپرسو آلمان را معرفی میکنیم که علاوه بر کار کرد تمام اتوماتیک قابلیت شستشوی خودکار را هم دارد. 

 

با دستگاه کاملا اتوماتیک و ایتالیایی Lattissima Pro! میتوانید در عرض چند ثانیه قهوه ای با کیفیت درجه یک تهیه و نوش جان کنید. این دستگاه دارای صفحه نمایش لمسی است که طیف وسیعی از تنظیمات جهت تهیه و کنترل طعم و عطر اسپرسو را به شما ارائه میدهد.

 

پاکسازی بی دردسر
سیستم پاکسازی خودکار دستگاه به همراه مخزن شیر قابل جدا شدن با قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی، اسپرسوساز شما را همواره در بالاترین سطح کارایی نگه می دارد. مخزن نگهدارنده کپسول دستگاه، بیرون ریختن کپسول های استفاده شده را بسیار ساده و راحت کرده است.

 


عملکرد خودکار فقط با یک اشاره انگشت
صفحه نمایشگر لمسی دستگاه تنها با یک اشاره، اسپرسوی مورد علاقه ی شما از انواع ریسترتو، اسپرسو، لانگو، کاپوچینو و لاته ماکیاتو را آماده می کند.

 

مقدار کاملا دقیق شیر
با استفاده از فوم شیر تولید شده توسط کف شیر ساز Lattissima Pro، اسپرسوی خوش نقش و کف شیری غلیظ و طولانی مدت آماده کنید. جهت جلوگیری از حدر رفتن شیر می توانید به راحتی مخزن را از دستگاه جدا کرده و در یخچال نگهداری کنید.

اسپرسوساز پیشرفته دلونگی با برخورداری از طیف وسیعی از امکانات جهت آماده سازی یک شات اسپرسوی واقعی، انتخابی ایده آل برای افرادی به شمار می رود که می خواهند به سادگی هرچه تمام تر قهوه ی مورد علاقه ی خود را با کیفیت درجه یک در خانه، اداره یا کافی شاپ آماده و نوش جان کنند. فروشگاه اینترنتی سندباد، با تضمین کیفیت و اصالت این محصول، خرید آن را برای هر دوستدار قهوه پیشنهاد می کند.

 




برای خرید کلیک کنید >>>> نسپرسو 

 

لینک شبکه های اجتماعی فروشگاه لوازم خانگی سندباد:
آپارات،یوتیوب،گوگل پلاس،اینستاگرام،تویتر،لینکدین،فیس بوک.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.