نسپرسو

نمایندگی فروش محصولات نسپرسو

نسپرسو

نمایندگی فروش محصولات نسپرسو

کپسول قهوه نسپرسو فورتیسیو لانگو

کپسول قهوه نسپرسو فورتیسیو لانگو همزمان با دوران جولان کشتیها ، دانه های خوش قامت قهوه عربیکای غرب هندوستان ، بعد از کِشت، تن به بادهای موسمی و ستبر اقیانوس هند سپرده اند تا تبدیل به محصولی کم نظیر با خواصی عطرآگین گردند و با اضافه شدن چاشنی غلات به کیفیت آن نیز اضافه گردید. در نهایت با ترکیب قهوه عربیکای آمریکای لاتین ، محصولی از قهوه لانگو با خصوصیات قوی حاصل می گردد. ترکیبی از قهوه عربیکای قوی رشد یافته در میان بادهای موسمی جنوب غرب هندوستان و قهوه عربیکای کلمبیا محصولی با کیفیت ، غنای بالا و طعمی قوی بوجود آورده.

هر یک از قهوه های خوش فرم عربیکای هندوستان و امریکای لاتین که ساختار اصلی قهوه فورتیسیو لانگو را تشکیل می دهند ، بطور جداگانه تفت داده میشوند تا ضمن اینکه بطور کامل باز می شوند طعم خالص خود را نیز در اثر تفت دادن از دست ندهند. محصولی از یک قهوه خالص که با غلات شیرین و مالتِ تفت داده شده ضمن برخورداری از فرمی کامل و نرم ، دارای طعم تلخی دلپذیر و کیفیتی کامل می گردد.

مشخصات پکیج حاوی کپسولهای قهوه نوع " فورتیسیو لانگو " : - تعداد 10 عدد کپسول حاوی قهوه تفت داده شده و آسیاب شده که برای سیستم ماشینهای قهوه ساز نسپرسو آماده گردیده. - وزن خالص بسته 10 کپسولی : 60 گرم - مقدار غلظت : 8 - مقادیر قهوه برای فنجانها به اندازهَ لانگو 110 میلی لیتر. - ساخت و تهیه در کشور سوئیس . میباشد.

فروشگاه اینترنتی سند باد با توجه به سلایق مختلف مشتریان خود مجموعه متنوعی از کپسول های نسپرسو را گرد آوری کرده تا شما به راحتی طعم دلخواه خود را بچشید. 



 

 

برای خرید کلیک کنید >>>> نسپرسو

 

لینک شبکه های اجتماعی فروشگاه لوازم خانگی سندباد:

آپارات،یوتیوب،گوگل پلاس،اینستاگرام،تویتر،لینکدین،فیس بوک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.