نسپرسو

نمایندگی فروش محصولات نسپرسو

نسپرسو

نمایندگی فروش محصولات نسپرسو

کپسول های جادویی

در جهان شیوه های متنوعی برای تهیه قهوه وجود دارد. اما سبک زندگی امروز شیوه ای سریع و با کیفیت میطلبد؛ شرکت های تولید قهوه در سراسر جهان دست به ابداعات جدیدی زنده اند، از جمله شرکت نسپرسو که با تولید کپسول های جادو یی خود راحتی و طعم بی نظیری را برای متقاضیان به ارمقان آورده است. در اینجا ما به معرفی این سری از محصولات شرکت نسپرسو میپردازیم. 

 کپسول قهوه محفظه‌ی سرو تکی قهوه است که برای تهیه یک فنجان قهوه بدون نیاز به اندازه گیری و تمپ و… استفاده می‌شود. محتویات داخل این کپسول‌ها ، پودر قهوه تازه رست و آسیاب شده است. این کپسول‌ها دارای رایحه فراوان و کیفیت مناسب درزمان تهیه هستند . تا زمانی که بدنه کپسول هیچ آسیبی ندیده باشد رایحه و تازگی قهوه حفظ می‌شود و این به خاطر ساختار منحصر به فرد کپسول‌ها است. ساختار منحصر به فرد کپسول‌ها از تکنولوژی بالایی برخوردارند در حالی که جنس آنها تماما پلاستیک است. به دلیل جنس و تکنولوژی بالای این ساختار در برابر هوا کاملا عایق می‌باشند.


                     


ساختار کپسول نسپرسو

ساختار کپسول نسپرسو جنسی کاملا پلاستیکی دارد. در بالای این کپسل غشایی پلاستیکی و بسیار محکم قرار دارد. در زیر آن لایه‌ای پلاستیکی و مشبکی قرار گرفته است که روزنه‌های نسبتا درشتی برای گذر آب دارد. در زیر این لایه مشبک، ترکیب پودر قهوه است. بعد از پودر قهوه، لایه‌ی مشبک دیگری با روزنه‌های بسیار ریز وجود دارد که قهوه پس از ترکیب با آب از این روزنه‌ها عبور کرده و به فنجان وارد می‌شود در نهایت همه‌ی اینها درون یک محفظه‌ای بسیار محکم و فوق عایق قرار گرفته‌اند که از 8 لایه مختلف نشکیل شده است. همه این عوامل دست به دست یکدیگر می‌دهند و کیفیت و تازگی قهوه را به خوبی حفظ میکنند. کپسول قهوه به منظور سهولت در تهیه قهوه مصرفی و جلوگیری از ریخت و پاش‌های اضافه صورت می‌پذیرد اما برخی به دلیل کیفیت قهوه داخل آنها از این محفظه‌های جادویی استفاده می‌کنند. 

فروشگاه اینترنتی سند باد با در نظر گرفتن رفاه بیشتر شما دوستان عزیز مجموعه متنوعی از این محصول را در اختیار شما عزیزان قرار داده است. 




  برای خرید کلیک کنید >>>> نسپرسو 

 


لینک شبکه های اجتماعی فروشگاه لوازم خانگی سندباد:

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.