نسپرسو

نمایندگی فروش محصولات نسپرسو

نسپرسو

نمایندگی فروش محصولات نسپرسو

اسپرسو ساز نسپرسو مائستریا Nespresso Maestria

از نوشیدنی های مورد علاقه اقلب مردم است که انواع مختلفی دارد. اسپرسو یکی از انواع قهوه است که تهیه آن روش خاصی دارد. شاید به دلیل قیمت بالای این نوشیدنی کمتر به سراغ آن رفته باشیم، اما شرکت نسپرسو المان با طیف گسترده ای از محصولات خود این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا یک قهوه با طعم بینظیر را در منزل و محیط کار تهیه کنند.
مدل های کم نظیر اسپروساز های نسپرسو با کارایی ها و امکانات متعدد و هزینه مناسب آرامش و راحتی تهیه قهوه را به شما عرضه میدارد.  






ما در اینجا به معرفی یکی از انواع خانگی قهوه میپردازیم؛ اسپرسو ساز نسپرسو "مائستریا" ( Nespresso Maestria ) که علاوه بر امکانات منحصر به فرد از ظاهری زیبا برخوردار است. 
 
 فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی و آشپزخانه سندباد با گردآوری مجموعه ای عظیم از محصولات لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه و امکان خرید آنلاین این محصولات، رفاه حال شما دوستان عزیز را در نظر گرفته و برندهای معتبر دنیا را با قیمتی استثنایی در اختیار شما قرار داده است.
 
 نسپرسو Nespresso برندی سوئیسی است که در زمینه ی تولید و ساخت دستگاه های اسپرسوساز و قهوه ساز و ... فعالیت وسیعی در سطح جهان انجام می دهد. محصولات این برند دارای طراحی بسیار زیبا و کیفیت ممتاز هستند که در طی سالهای اخیر بیش از پیش اعتبار خود را به نمایش گذاشته اند. هم اکنون در بسیاری از خانه ها و کافی شاپ ها در سطح جهان برای تهیه قهوه و اسپرسو از محصولات برند نسپرسو استفاده می کنند.
 اسپرسوساز نسپرسو مدل مائستریا امکان دم کردن انواع قهوه را در خانه و محل کار فراهم می نماید.این مدل دارای لوله مخصوص بخار برای تولید کف شیر است و می توانید انواع نوشیدنی های ترکیبی مانند کاپوچینو،لاته و ماکیاتو را با بالاترین کیفیت تهیه نمایید.این دستگاه قابلیت تنظیم دستی میزان قهوه وآب را دارد.توان مصرفی دستگاه 2300 وات می باشد و دستگاه 25 ثانیه پس از روشن شدن، آماده به کار است.روکش بیرونی دستگاه آلومینیومی ضد زنگ است و دارای عایق حرارتی بیرونی می باشد.دستگاه پس از 9 دقیقه بدون استفاده ماندن بصورت خودکار خاموش می شود.ظرفیت مخزن آب 1.4 لیتر است و قابلیت جداسازی دارد.قدرت فشار پمپ 19 بار است.ظرفیت جعبه نگهداری کپسول های استفاده شده 14 عدد کپسول می باشد.از دیگر ویژگی های محصول می توان به لوله بخار زن،سبد چکه گیر وهشدار برای جرم گیری مخزن اشاره نمود.
 




برای خرید کلیک کنید >>>> نسپرسو 

 


لینک شبکه های اجتماعی فروشگاه لوازم خانگی سندباد:
آپارات،یوتیوب،گوگل پلاس،اینستاگرام،تویتر،لینکدین،فیس بوک.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.