نسپرسو

نمایندگی فروش محصولات نسپرسو

نسپرسو

نمایندگی فروش محصولات نسپرسو

کپسول قهوه نسپرسو ویوالتو

کپسول قهوه نسپرسو ویوالتو لانگو محصولی متعادل متشکل از یک ترکیب مختلط حاصل از قهوه های عربیکای شرق آفریقا و امریکای جنوبی است که هر کدام بطور جداگانه تفت داده شده تا ترکیبی از لطافت رایحه گلها را با طعم تفتی خاص همراه نماید. این محصول ترکیبی از انواع مختلف و متفاوتی از قهوه هاست.قهوه های عربیکای آمریکای جنوبی با رشد در مناطق مرتفع دارای اسیدیته کمی هستند . در حالیکه عربیکای کشور اتیوپی طعم و رایحه عطرآگین خود را داراست ، قهوه " کرادو " برزیل ضمن تقویت این محصول، تلخی خاصی نیز به آن می بخشد.

روش تفت جداگانه باعث میشود تا هر یک از انواع قهوه ها خاصیتهای منحصر به فرد خویش را نمایان سازند ضمن اینکه آسیاب دانه های قهوه در نهایت ترکیبی مطبوع و دلپذیر را در فنجان قهوه ما آماده می نماید. ترکیبی کامل از چندین نوع متفاوت از قهوه ، محصولی غنی و چند گونه را ایجاد نموده با خصوصیات گوناگونی چون طعمی تفت داده ، رایحه ملایم چوبین ، به همراه غلات شیرین و طعم و رایحه ای عطرآگین و ظریف .

مشخصات پکیج حاوی کپسولهای قهوه نوع " ویوالتو لانگو " : - تعداد 10 عدد کپسول حاوی قهوه تفت داده شده و آسیاب شده که برای سیستم ماشینهای قهوه ساز نسپرسو آماده گردیده. - وزن خالص بسته 10 کپسولی : 60 گرم - مقدار غلظت : 4 - مقادیر قهوه برای فنجانها به اندازهَ لانگو 110 میلی لیتر . - ساخت و تهیه در کشور سوئیس میباشد.

 




 

برای خرید کلیک کنید >>>> نسپرسو

 

لینک شبکه های اجتماعی فروشگاه لوازم خانگی سندباد:

آپارات،یوتیوب،گوگل پلاس،اینستاگرام،تویتر،لینکدین،فیس بوک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.