نسپرسو

نمایندگی فروش محصولات نسپرسو

نسپرسو

نمایندگی فروش محصولات نسپرسو

Lattissima Pro

قهوه نوشیدنی پرطرفدار در سطح جهان است و افراد بسیاری بر این اعتقاد هستند که اگر روز خود را با یک قهوه ی داغ و خوش طعم آغاز کنند روز پر انرژی را در پیش خواهند داشت. امروزه که افراد زیادی به نوشیدن قهوه گرایش پیدا کرده اند، خرید یک دستگاه قهوه ساز یا اسپرسوساز برای سهولت تهیه یک قهوه ی خوش طعم در آشپزخانه و کافی شاپ ها ضروری به نظر می رسد. قهوه سازها انواع مختلفی دارند که در ظرفیت های متفاوتی عرضه شده اند. برای تجربه ای منحصر به فرد جهت تهیه قهوه در منزل می توانید از قهوه سازهایی استفاده نمایید که دارای آسیاب هستند، به این شکل شما می توانید اسپرسویی بی نظیر را تهیه نمایید. ما در اینجا به شما اسپرسوساز نسپرسو مدل Lattissima Pro را معرفی می کنیم و در ادامه شما را با ویژگی های منحصر به فرد این محصول آشنا خواهیم کرد.

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی و آشپزخانه سند باد با گردآوری مجموعه ای عظیم از محصولات لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه و امکان خرید آنلاین این محصولات، رفاه حال شما دوستان عزیز را در نظر گرفته و برندهای معتبر دنیا را با قیمتی استثنایی در اختیار شما قرار داده است.

 

نسپرسو Nespresso برندی سوئیسی است که در زمینه ی تولید و ساخت دستگاه های اسپرسوساز و قهوه ساز و ... فعالیت وسیعی در سطح جهان انجام می دهد. محصولات این برند دارای طراحی بسیار زیبا و کیفیت ممتاز هستند که در طی سالهای اخیر بیش از پیش اعتبار خود را به نمایش گذاشته اند. هم اکنون در بسیاری از خانه ها و کافی شاپ ها در سطح جهان برای تهیه قهوه و اسپرسو از محصولات برند نسپرسو استفاده می کنند.



اسپرسوساز نسپرسو مدل Lattissima Pro یک محصول زیبا و با بدنه ی آلومینیومی آنادایز شده، با کاربرد آسان برای تهیه ی قهوه با شیر، اسپرسو، لانگو، کاپوچینو، لاته ماکیاتو، ریسترتو و همچنین قابلیت تولید آب جوش می باشد. از ویژگی های اسپرسوساز نسپرسو مدل Lattissima Pro می توان به صفحه نمایش چند زبانه، امکان تهیه قهوه در 25 ثانیه تنها با یکبار فشردن دستگاه، خاموش شدن اتوماتیک دستگاه پس از 9 دقیقه (قابل تغییر به 30 دقیقه)، گنجایش ظرف کپسول های مصرف شده شامل 13 عدد را اشاره کرد. 

لذت تهیه و نوشیدن یک اسپرسوی خوش طعم و لذت بخش را با اسپرسوساز نسپرسو مدل Lattissima Pro تجربه نمایید.



برای خرید کلیک کنید >>>> نسپرسو 

  

 

لینک شبکه های اجتماعی فروشگاه لوازم خانگی سندباد: 

آپارات،یوتیوب،گوگل پلاس،اینستاگرام،تویتر،لینکدین،فیس بوک.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.