نسپرسو

نمایندگی فروش محصولات نسپرسو

نسپرسو

نمایندگی فروش محصولات نسپرسو

Krups Prodigio XN410T

د ردنیای مدرن امروز ، زندگی ما با تکنولوژی پیوند خورده است. تکنولوژی زندگی همراه با راحتی و آسایش را برای ما به ارمغان می آورد. قهوه نوشیدنی پر طرفداری است که بیشتر افراد تمایل دارند برای رفع خستگی و حفظ نشاط در طول روز از این نوشیدنی محبوب استفاده کنند. حال آنکه زمان محدودی برای تهیه قهوه دارند حتی دستگاه های قهوه ساز هم زمانی برای تهیه قهوه نیاز دارند. شرکت نسپرسو با ابداع دستگاه جدید اسپرسو ساز خود این مشکل را بر طرف کرده است. 

اسپرسو ساز نسپرسو مدل Krups Prodigio XN410T



اسپرسوساز نسپرسو کروپس مدل PRODIGIO جدیدترین محصول نسپرسو است که دارای طراحی منحصر بفرد می باشد. این دستگاه قابلیت اتصال اتوماتیک از طریق بلوتوث به تلفن همراه با برنامه مخصوص نسپرسو را دارد و شما را قادر می سازد اطلاعاتی نظیر بررسی موجودی قهوه، تعداد قهوه استفاده شده، پیام های مربوط به استفاده دستگاه و ... را در تلفن همراه خود داشته باشید و همچنین می توانید از این طریق به تهیه قهوه بپردازید.از ویژگی های دیگر محصول می توان به  تشخیص خالی بودن مخزن آب، گرم شدن سریع، اعلام نیاز به رسوب زدایی، تخلیه اتوماتیک کپسول ها اشاره نمود. ظرفیت نگهداری کپسول های استفاده شده تا 19 عدد می باشد. فشار پمپ 19 باراست. دستگاه دارای سینی زیرین متحرک جهت قرار دادن لیوان بوده که سه سایز لیوان را پشتیبانی می کند.با خرید این محصول 16 عدد کپسول نسپرسو در طعم های مختلف به کاربرارئه می شود. 

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی و آشپزخانه سندباد با گردآوری مجموعه ای عظیم از محصولات لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه و امکان خرید آنلاین این محصولات، رفاه حال شما دوستان عزیز را در نظر گرفته و برندهای معتبر دنیا را با قیمتی استثنایی در اختیار شما قرار داده است.




برای خرید کلیک کنید >>>> نسپرسو 

 

لینک شبکه های اجتماعی فروشگاه لوازم خانگی سندباد:
آپارات،یوتیوب،گوگل پلاس،اینستاگرام،تویتر،لینکدین،فیس بوک.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.