نسپرسو

نمایندگی فروش محصولات نسپرسو

نسپرسو

نمایندگی فروش محصولات نسپرسو

اسپرسو ساز نسپرسو مدل u



در محل کار و ادارات مهم ترین نکته در خصوص نگه داری از وسایل روشن نماندن و پاکیزگی دستگاه است. قهوه عنوان نوشیدنی پرطرفدار در محیط کار را دارد در نتیجه دستگاه های قهوه ساز مکرر مورد استفاده قرار میگیرد. امروز ما شما را با مدلی از اسپرسو ساز های نسپرسو آشنا میکنیم که مناسب محل کار و منازل است و قابلیت سریع آماده به کار شدن و خاموش شدن خودکار را دارد. 

اسپرسو ساز نسپرسو مدل u 



 


فروشگاه اینترنتی سند باد با در نظر گرفتن رفاه شما عزیزان انواع مختلفی از محصولات نسپرسو آلمان را گرد آوری کرده تا شما دوستان با صرف چند دقیقه محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

سپرسوساز نسپرسو مدل U با طراحی زیبا و منحصر بفرد،قابل استفاده در منزل و محل کارمی باشد.توان مصرفی دستگاه 1260 وات می باشد.مخزن آب دستگاه 700 میلی لیتر است .دستگاه طی 25 ثانیه پس از روشن شدن آماده استفاده می باشد.در صورت عدم استفاده، دستگاه پس از 9 دقیقه بصورت خودکار خاموش می شود.محل قرار گیری کپسول های مصرف شده تا 13 کپسول گنجایش دارد.این مدل دارای سیستم ذخیره انرژی می باشد و مصرف انرژی در دستگاه بسیار کم می باشد.از دیگر ویژگی های این محصول می توان به سینی چکه گیر جدا شونده و اخطار خالی شدن مخزن آب اشاره نمود.




برای خرید کلیک کنید >>>> نسپرسو 

   

لینک شبکه های اجتماعی فروشگاه لوازم خانگی سندباد: 

آپارات،یوتیوب،گوگل پلاس،اینستاگرام،تویتر،لینکدین،فیس بوک.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.