نسپرسو

نمایندگی فروش محصولات نسپرسو

نسپرسو

نمایندگی فروش محصولات نسپرسو

Inissia Krups

تهیه قهوه شیوه های متفاوتی دارد و میزان محبوبیت  هر نوع از قهوه متفاوت است . برای کافی شاپ ها یا منازل که از محیط محدودی برخوردارند این نکته ضروری است که دستگاه قهوه سازی تهیه کنند که قابلیت تهیه انواع قهوه را دارا باشد. نسپرسو تولید کننده ای است که در جهان با ابداع انواع مختلفی از دستگاه های قهوه ساز به عنوان یک برند برتر مطرح است. دستگاه های ساخت این شرکت قابلیت های متفاوتی دارد. 

در این پست ما شما را با اسپرسو ساز نسپرسو مدل Inissia Krups همراه با دستگاه کف شیر ساز آشنا می کنیم.







اسپرسو ساز نسپرسو مدل Inissia Krups همراه با دستگاه کف شیر ساز دارای ویژگی هایی نظیر سیستم کاپوچینو ساز، فیلتر آب، قابلیت تولید کف شیر، مخزن شیر، سینی چکه گیر و دارای توان 1260وات می باشد. نوشیدنیهای قابل تهیه توسط این محصول عبارتند از اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو، ماکیاتو، لانگو و کافه اوله. این محصول مجهز به سیستم خاموشی خودکار به همراه یک عدد نازل قهوه و مخزن شیر Aeroccino می باشد. از دیگر امکانات این محصول امکان تنظیم فاصله لیوان و نازل و همچنین استفاده از فشار بخار تا 19 بار است.

فروشگاه اینترنتی sinbod با در نظر داشتن رفاه شما عزیزان اقدام به گردآوری مجموعه وسیعی از محصولات برند نسپرسو آلمان را کرده است تا شما امکان خریدی آسان و مطمعن را داشته باشید.





برای خرید کلیک کنید >>>> نسپرسو 

 

لینک شبکه های اجتماعی فروشگاه لوازم خانگی سندباد:
آپارات،یوتیوب،گوگل پلاس،اینستاگرام،تویتر،لینکدین،فیس بوک.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.